Vae victis

Priveam in gol si fara sens,

Caci mintea imi era pustie.

Un intuneric greu si dens

O, trista tu, melancolie.

 

Caci parca ieri, o clipa doar,

Eram un zeu, trufas stapan.

Azi sufletu-mi plin de venin

Adanc se-afunda in Tartar.

 

Un vis nebun s-a sfaramat,

O amagire de putere

Acum regatu-mi e un palat,

De seci regrete si durere.

 

Si am cazut atat de jos

Zdrobita-n fala mea desarta,

O, Doamne, suflet luminos,

Ai mila inca si ma iarta.

 

Arata-mi calea de urmat

Putere da-mi sa-nving mania…

Caci ma caiesc de amar pacat:

Nu pot sa lupt cu vesnicia.

 

Da-mi liniste si pace-adanca,

Si-n suflet lumina iertarii…

Ingenuncheata-pe-aspra stanca,

Ma rog acum, prin glasul marii.

 

DSC_0863

Acest articol a fost publicat în De toate pentru toti. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

